[SharpMZ] Muj MZ-1500 je bohuzel nefunkcni

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Čtvrtek Červen 30 16:21:42 CEST 2016

Kluci sice nam to ted prilis nepomuze ale casem se to muze vice hodit.

http://cwaweb.bai.ne.jp/~ohishi/zakki/vup1500.htm

Treba by se dalo zkontaktovat autora a on ma schema pro MZ1500. Treba je
schema soucasti originalni dokumentace jako to mel MZ700?

Radek

p.s. Kdo se dobrovolne bude ucit japonsky?