[SharpMZ] archivace Sharp projektu

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Středa Červen 29 18:17:10 CEST 2016

Dobrý nápad,  zkusím pohledat, a natlačím finální verze toho co šlo přes mně na FTP. Bude to tedy chvíli trvat, než se k tomu dostanu :-)

Dobrý externí scandoubler má Bohouš v betaverzi. Jsem šťastným majitelem jednoho kousku. V podstatě je to ten původní http://www.8bity.cz/2012/scandoublery-pro-sharp-mz-800/, resp, http://dzi.n.cz/8bit/mzvga/, jen má výkonnější CPLD a umí načíst konfiguraci z microSD karty a podle toho upravit časování v CPLD. Tím jsem ho rozhodil např. u MZ-3500, ale určitě to jde využít u výrazně více aplikací. Možná bychom mohli Bohouše ukecat, aby pustil data a zrealizovat várku desek. Co Ty na to Bohouši? ;-)

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Wednesday, June 29, 2016 8:22 AM
To: sharpmz na mail.ordoz.com
Subject: [SharpMZ] archivace Sharp projektu

Kluci, v poslednich letech se tady vyvinulo nekolik zarizeni, ktere si treba v danou chvili vyrobilo par lidi, v lepsim pripade to trochu zdokumentoval Martin na svem blogu a uz po par mesicich k temto projektum nelze volne dohledat kompletni dokumentaci. Napr. ted ten scandoubler, nebo pred nedavnem to, kdyz jsem shanel eagle data + seznamy soucastek pro QD radic

Nechcete to zacit davat treba na sourceforge v takove forme, aby to mohl kdokoliv postavit i za par let?

Z toho co si pamatuju a co neni zarchivovano:

- QD radic

- nekolik ram/rom disku

- nekolik verzi scandoubleru

- memext 2.0 (Vasek a ja

Zapomnel jsem na neco? (Unikarty neuvadim, protoze vsechny 3 na SF uz jsou)