[SharpMZ] Soucastky na scandoubler

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Úterý Červen 28 15:39:16 CEST 2016

Odporova pole:
  4ks 22R-56R (1206)
  2ks 10k (1206)

Krystaly:
  1ks 25MHz

Konektory:
  1ks VGA konektor
  1ks pinova lista 2*10 pin

Jinak stav je takovy ze jsem si pro sebe zatim udelal cca 20 desek
(upravene) a Martin8bity pro sebe 10 desek (original). Az nekdy bude cas
tak projekt z me strany ozivim. Kdyz budes mit presnou soupisku
soucastek z Farnell nebo TME tak dej vedet. Jiste se to bude hodit.

Dnes jsem delal objednani u TME a GME. Skoda ze se neco tam nemohlo
prihodit. Pak kusu XC95144XL doma mam.

Radek