[SharpMZ] Dalsi JP aukce na Sharp

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Úterý Červen 28 11:37:32 CEST 2016

Zase ovsem nema klavesnici, je tam jeste nejaky cerny, kdybys chtel, ale ten sedy se mi libi vic. Zajimave, ze se nikde neprodavaji jen klavesnice. Bez jine klavesnice se bude adapter na klavesnici blbe delat, ale treba to nebude moc jine nez MZ-3500 http://www.8bity.cz/2013/adapter-pro-pripojeni-ps2-klavesnice-k-sharp-mz-3500/.

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Medek
Sent: Monday, June 27, 2016 11:21 PM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Subject: Re: [SharpMZ] Dalsi JP aukce na Sharp

Ahoj,

je ten jsem chtel taky. No, ale snad se casem jeste nejaky objevi.

Od: Martin Lukasek <martin.lukasek na artax.cz<mailto:martin.lukasek na artax.cz>>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com<mailto:sharpmz na mail.ordoz.com>>
Datum: 27. 6. 2016 21:48:27
Předmět: Re: [SharpMZ] Dalsi JP aukce na Sharp

Super, co Ti priplulo? Ja uz taky vymeknul a jednu X68000 koupil. Pravda, byla za 16k, tak mam trochu strach, ze nepojede, ale treba budu mile prekvapen ;-)

Prihazujete nekdo na toto?

http://page16.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/u109086565

Cauky