[SharpMZ] Dalsi JP aukce na Sharp

milan_tuser na volny.cz milan_tuser na volny.cz
Středa Červen 22 14:17:03 CEST 2016

Jdi do toho, jsem rad, ze ta "japonska cesta" ma nejaky prinos.Jen mam podezreni,ze drahe polovicky budou jineho nazoru  -  ale narovinu - kluci, je potreba plenit a rabovat, prece to tem japoncikum nenechame ;-) Milca
> Od: "Michal Medek" <Michal.Bruntal na seznam.cz>
> Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
> Datum: 22.06.2016 09:58
> Předmět: [SharpMZ] Dalsi JP aukce na Sharp

Ahoj,po tomhle nekdo jdete:http://page6.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/f181762238ja bych sel.Mikes---------- Původní zpráva ----------Od: Radek Suk <suk na radeksuk.cz>Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>Datum: 17. 6. 2016 14:36:39Předmět: Re: [SharpMZ] Sharp MZ-1500

Kluci tem par co realne chcete prihazovat jsem
poslal email na ostatni co prihazuji at se pripadne muzete
informovat a neprehazuje te se.
Co se tyce sw pro MZ1500 tak si umim predstavit udelat skupinu
lidi a spolecne koupit nejaky sw a rozlozit naklady. Treba ted
je aukce:

MZ-1500用ソフト クイックディスク 11枚セット
urcite to ale vyjde i s dopravou na 5000 Kc. A tak by se muselo
slozit 5 lidi a kazdy dat 1000 Kc. Proste udelat bank a z toho to
kupovat. Pak by se to ale nedalo dal sirit aby i nekdo ostatni mel
zajem se stat clenem a snizit naklady pro ostatni. Takovy system v
Moste uspesne fungoval na zacatku devadesatych let.