[SharpMZ] Sharp MZ-1500

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Čtvrtek Červen 16 22:24:16 CEST 2016

Jasne, ze stahnu. EPROMky jsou podle fotek dve, ale zatim neprisel balik. Na
celnici jsem mel problem, ze neotevreli prilohu, tak se to zdrzelo. Ale uz
mi psala prepravni sluzba, ze to zitra/v pondeli dojde. Jenze ja zrovna
odjizdim na vikend do ciziny. Ale po nem to uz snad bude.

Mikes

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------
Od: Vaclav Peroutka <vaclavpe na seznam.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 16. 6. 2016 17:57:02
Předmět: Re: [SharpMZ] Sharp MZ-1500

"
Mikeši, mohl bys stáhnout EPROMky ? potřeboval bych asi správný cgrom filé.
Ale raději i obě části ROM, horní a dolní.

DĂ­ky,
VaĹĄek

"
Ahojte,

jak je na tom s kompatibilitou nevim. Ale muzu udelat 'rychly' disassembler
na EPROM, kouknout na rutiny, ktere tam jsou a porovnat je s MZ-800. Budu
optimista a myslim, ze moc velky rozdil by to byt nemusel. Mozna, ze vubec
zadny. Jestli se nepletu, tak mame i BASIC pro MZ-1500 a tam by slo udelat
to same. Ale uvidime.

Mikes

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------