[SharpMZ] Sharp MZ-1500

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Čtvrtek Červen 16 17:56:43 CEST 2016

Mikeši, mohl bys stáhnout EPROMky ? potřeboval bych asi správný cgrom filé.
Ale raději i obě části ROM, horní a dolní.

DĂ­ky,
VaĹĄek

"
Ahojte,

jak je na tom s kompatibilitou nevim. Ale muzu udelat 'rychly' disassembler
na EPROM, kouknout na rutiny, ktere tam jsou a porovnat je s MZ-800. Budu
optimista a myslim, ze moc velky rozdil by to byt nemusel. Mozna, ze vubec
zadny. Jestli se nepletu, tak mame i BASIC pro MZ-1500 a tam by slo udelat
to same. Ale uvidime.

Mikes

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------
Od: Michal Hucik - ORDOZ <ordoz na ordoz.com>
Komu: sharpmz na mail.ordoz.com
Datum: 16. 6. 2016 10:14:46
Předmět: Re: [SharpMZ] Sharp MZ-1500

"Jen pro zajimavost ta moje MZ-1500 zacinala na 1 JPY. Zapojil jsem se
kdyz byla cca na 15 000. Prihodil jsem 2x, nez jsem prebil posledni
nabidku. Skoncilo to na 20 700 s poctem 28 prihozu. Asi tyden pred tim
jsem se dival, ze se neposkrabana MZ-1500 i s nejakymi medii vydrazila
za 24 000.

Take jsem si vsimnul, ze QD media s nejakymi origo programy se tam drazi
v podstate za vyssi cenu, nez samotne pocitace. Bude docela pruser, kdyz
se nam tady podari dostat ty stroje a nebude co do nich nahrat.

BTW: netusite jak je na tom s kompatibilitou format QD zaznamu mezi
MZ-800 a MZ-1500 ?

Michal