[SharpMZ] Sharp MZ-1500

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Čtvrtek Červen 16 10:16:17 CEST 2016

Jen pro zajimavost ta moje MZ-1500 zacinala na 1 JPY. Zapojil jsem se
kdyz byla cca na 15 000. Prihodil jsem 2x, nez jsem prebil posledni
nabidku. Skoncilo to na 20 700 s poctem 28 prihozu. Asi tyden pred tim
jsem se dival, ze se neposkrabana MZ-1500 i s nejakymi medii vydrazila
za 24 000.

Take jsem si vsimnul, ze QD media s nejakymi origo programy se tam drazi
v podstate za vyssi cenu, nez samotne pocitace. Bude docela pruser, kdyz
se nam tady podari dostat ty stroje a nebude co do nich nahrat.

BTW: netusite jak je na tom s kompatibilitou format QD zaznamu mezi
MZ-800 a MZ-1500 ?

Michal