[SharpMZ] Sharp MZ-1500

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Čtvrtek Červen 16 10:13:49 CEST 2016

Ahojte vsichni,

Mikesi presne takto mysli i ostatni. Idealni by bylo privest opravdu
ruzne verze pocitacu a pak se muzeme spolecne "kochat". Je tam relativne
dobre parkovani a tak nebude problem to privest. Mne se treba libi ten
X68000 z roku 1987, to ukazuje rozdil mezi 821 a timto. U nas kazdy byl
rad za 821 ale v Japonsko bylo nekde jinde. Docela bych privital at se
vsichni zaregistrujeme a nasledne pozadame, ze registrovani ucastnici
dostanou kazdy jeden stul nebo dva jeden stul. Uz ted vim ze minimalne
tam bude 7 lidi s ne beznym Sharpem a asi dalsi dva s MZ800. Urcite to
bude zajimava akce. A pak ze je nas jen pet a pul :-).

Radek