[SharpMZ] test video ram

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Červen 14 12:15:39 CEST 2016

Dobré oko :)

Zalezi asi na tom co chce testovat. Ja jsem mel kdysi externi VRAM,
ktere obcas nejaky pixel zapomnely. Pri beznem pouzivani pocitace se to
ani moc neprojevovalo, ale kdyz jsem mel treba hodinu zapnuty tusim
Artex ve kterem jsem v te dobe neco kreslil, tak mi semotamo nejaky bod
na obrazovce zmenil. Defekt se pak projevil nejen v obraze, ale byl i v
ulozenem obrazku, tedy vlozenim nejakeho obsahu a jeho naslednym ctenim
by se to mohlo testovat. Projevy vsak byly velmi nahodne a mnohdy trvalo
opravdu dlouho, nez se neco takoveho vyskytlo.

Kde jsou ty pameti ted, to bohuzel netusim, nicmene vlastne dodnes ani
netusim, zda to treba nebyl nejaky bug v tom Artexu, coz byl mimochodem
docela nicmoc graficky editor.

Michal