[SharpMZ] Sharp MZ-1500

bohumil.novacek na email.cz bohumil.novacek na email.cz
Čtvrtek Červen 9 10:59:22 CEST 2016

Ahoj, pokud se nepletu, tak PSG jsou v MZ1500 na portech F2(levy) a F3
(pravy),
port E9 ma zvlastni funkci, adresuje oba najednou, takze idealni pro mono
prehravani.
Pokud je casovani stejne jako u japonske MZ700, tak by krystal mel byt
14.31818MHz, ctvrtina na CPU takze cca 3.579, na 8253 je to potom cca 895
kHz,
228 taktu procesoru televizni radek, radku celkem 262 neprokladane.

Neco k periferkam se da docist zde:
http://www.maroon.dti.ne.jp/youkan/mz700/mzioframe.html

B.

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------
Od: Radek Suk <suk na radeksuk.cz>
Komu: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Datum: 9. 6. 2016 10:45:48
Předmět: Re: [SharpMZ] Sharp MZ-1500

"na http://www.sharpmz.org/ v sekci MZ700 je
MZ-2Z009 Documented assembler output of the Disk Basic MZ-2Z009 (
ZIP-file ). Original Sharp documentation. Take a note of the file READ.ME.

a zde je pekny zdrojak pro MZ700/MZ1500/MZ800
Podle zdrojaku MON-PSG to vypada ze druhy zvukovy cip je na portu 0E9H.
Ale je potreba se na to podivat poradne. Urcite se z tohoto da dost vycist.

Je videt ze je tam oscilator na frekvenci asi 14187580 Hz. Logicky se to
deli ctyrmi aby byla frekvence CPU stejna jako u MZ700 nebo MZ800 ale
takto nedaji stejnou frekvenci CKMS (pro 8253) jako u MZ700 nebo MZ800.
Urcite to bude zajimava cinnost objevovat jak to funguje.

Radek