[SharpMZ] Sharp MZ-1500

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Čtvrtek Červen 9 10:45:35 CEST 2016

na http://www.sharpmz.org/ v sekci MZ700  je
MZ-2Z009     Documented assembler output of the Disk Basic MZ-2Z009 (
ZIP-file ). Original Sharp documentation. Take a note of the file READ.ME.

a zde je pekny zdrojak pro MZ700/MZ1500/MZ800
Podle zdrojaku MON-PSG to vypada ze druhy zvukovy cip je na portu 0E9H.
Ale je potreba se na to podivat poradne. Urcite se z tohoto da dost vycist.

Je videt ze je tam oscilator na frekvenci asi 14187580 Hz. Logicky se to
deli ctyrmi aby byla frekvence CPU stejna jako u MZ700 nebo MZ800 ale
takto nedaji stejnou frekvenci CKMS (pro 8253) jako u MZ700 nebo MZ800.
Urcite to bude zajimava cinnost objevovat jak to funguje.

Radek