[SharpMZ] Sharp MZ-1500

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Čtvrtek Červen 9 06:44:11 CEST 2016

Milane pekne fotky. Jinak na https://twitter.com/youkan700 jsem zahledl
nejaky scandoubler aktualni projekt pro MZ-1500/MZ-700. To je co by jsi
chtel mit jak jsi rikal. Je to deska co se da misto modulatoru. Pise ze
predpokladana cena je 6000 jenu (cca 1500 Kc). Tvoje rodina umi japonsky
a tak se muzete zeptat zda je mozno to poslat do Evropy. Mozna by se to
mohlo koupit hromadne a snizit naklady na poslani z Japonska. To je spis
uvaha. Kazdopadne je to zajimave reseni.

Jinak ja jsem si koupil pro X68000 rozsirujici 1 MB kartu. To jsem
neodolal, naposledy byla videna na evropskem ebay pred 20 mesici. Stala
sice skoro jako cely novy pocitac (1500 Kc) ale musel jsem ji mit. Uz
prosla celym (slozitym) procesem zpracovani v Japonsku a ted je na ceste
do Evropy.

Radek