[SharpMZ] Bazar

zdeneka na seznam.cz zdeneka na seznam.cz
Pátek Červenec 29 11:20:10 CEST 2016

Děkuji všem za projevený zájem a prosím už další zájemce, aby neztráceli čas
odepisováním - vše je beznadějně vyprodáno!

Zdeněk

-----Původní zpráva-----
From: zdeneka na seznam.cz
Sent: Friday, July 29, 2016 7:28 AM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory
Subject: [SharpMZ] Bazar

Čau chlapi,

doufám že nikoho neurazím krátkou bazarovou nabídkou s přibližným nástřelem
cen. Nějak se mi v domácnosti nedostává místa, proto rád svěřím do dobrých
rukou:

1. SHARP MZ-821 včetně originální krabice a polystyrenových výplní – plně
funkční, vč. EXVRAM, lehce nažloutlý. Cena 1500 Kč
2. ZX Spectrum 48K (gumák) včetně orig. krabice, manuálu, kazety, zdroje,
... – plně funkční, místy otěr nápisů. Cena 1500 Kč
3. ZX Spectrum +, bez orig. krabice, vč. zdroje, funkční. Cena 1500 Kč
4. LCD monitor pro Playstation One – video + audio vstup a RGB vstup, občas
jsem ho používal k Sharpovi, je šikovně malý. Cena 500 Kč
5. HP Pavilion x2 10-108nc (kříženec mezi NB a tabletem, odnímatelná
klávesnice) – úplně nový. Jako ospravedlní téhle nabídky k němu přidám i
MZ-800 emulátor (pokud by jej případný zájemce ještě neměl), který na tomhle
stroji hezky funguje :-) Cena 4700 Kč

Pokud byste měli o cokoliv zájem, napište mi prosím rovnou na
zdeneka na seznam.cz a rád pošlu fotky, případně se domluvíme

Zdeněk