[SharpMZ] MZ-1500 - prepnuti NTPL

Jaroslav Nemec nemec.jaroslav na gmail.com
Pondělí Červenec 18 12:58:40 CEST 2016

Tak ja si spomínam, že keď som sa pred rokmi dostal k MZ-1500, tak som tam
jednoducho hodil zdroj aj celĂ˝ blok obrazovĂŠho modulĂĄtora z MZ821 a
fungovalo to. Aspoň si myslím, lebo teraz je to vťetko uloŞenÊ v archíve,
ale určite si pamätám, že tú 1500 som mal funkčnú, a že obraz som videl. Na
spájkovačku či iné techniky si nespomínam, tak mi logický vychádza, že to
asi bolo výmenou celého bloku. Tak by to snáď malo byť takto...