[SharpMZ] KAZETOV MECHANIKA NETE MZ821

josefcb na seznam.cz
tvrtek ervenec 7 19:39:37 CEST 2016

ZDRAVÍM.
NENAŠEL BY SE NĚKDO KDO BY OPRAVIL KAZETOVOU MECHANIKU ZA ROZUMNÝ PENÍZ?JE
TO ASI TÝDEN CO JSEM PO VÍCE JAK 20 LETECH  Z NOSTALGIE SEHNAL SHARPA NA
BAZARU,PARÁDA 6 KAZET TAK DO TOHO JDU,ZAHRAJU SI FLAPPY,FIST,ATD,BOHUŽEL
MECHANIKA UŽ TOHO ASI DOST PROŽILA,NĚKTERÉ 90 KAZETY NECHTĚLA PŘETÁČET TY 3
GUMIČKY ASI JSOU VYTAHANÉ,LIHEM JSEM OČISTIL TU ČTECÍ HLAVU A PÁR HER I
PROGRAMŮ MI TO NAČETLO ALE POŘÁD TU ORIGINÁL KAZETU NÉ,TAK JSEM SI HRÁL S
ČTECÍ HLAVOU JAK JÍ DRŽÍ 2 ŠROUBKY A TO BYL KONEC,UŠ SHARP ŽÁDNOU KAZETU
NEPŘEČTE,PŘIZNÁM SE DAL JSEM TOMU NA PRDEL.KDYBY SE NĚKDO NAŠEL ZPROVOZNIL
MECHANIKU A NAHRÁL MI HRY BYLO BY TO FAJN,NECHVÁTÁM NA TO,JESTLI TO BUDE ZA
1 NEBO 3 MĚSÍCE NEVADÍ.DAJÍ SE POUŽÍT UŽ JEDNOU NAHRANÉ KAZETY NEBO MUSÍ BÝT
ČISTÉ NA NAHRÁNÍ HER?
S POZDRAVEM.JOSEF
HTML příloha byla odstraněna...

Dal informace o konferenci SharpMZ