[SharpMZ] Muj MZ-1500 je bohuzel nefunkcni

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Červenec 4 20:56:23 CEST 2016

Ze zdvihani teploty jsem mel docela strach - uz se mi na te desce
zacinal palit ochranny lak a mam zkusenost, ze pak uz nechybi moc a
zacne se sloupavat medeny pasek od laminatu - pak uz je peklo na zemi
tohle opravit - proto jsem toho radeji nechal. Nicmene mam pocit, ze
opravdu na napajecich pinech pouzili nejakou jinou slouceninu cinu,
ktera ma uplne jiny bod tavu.
Ten figl s pridanim cinu jsem neznal. Zni to zajimave, nicmene uz se mi
ozval rEVERz, ze by byl ochotny se na meho Sharpa podivat. Myslim si, ze
to bude docela narocna sichta a tak to opravdu radeji prenecham odbornikum.

Jen mi furt nejde do hlavy, co se s tim pocitacem mohlo stat... Kdybych
jej kupoval v Evrope, tak bych veril tomu, ze nekdo pripojil 220V na ten
110V zdroj ...