[SharpMZ] Chovani realneho FD radice u disket s "cizim" formatem

Miloš milsa na atlas.sk
Úterý Leden 26 16:22:43 CET 2016

Nie je náhodou v emulácii hack na úpravu nultej stopy pre Sharp formát?
Niečo sa mi marí, že som niekde na to narazil, ale neviem to nájsť.
Možné je aj to, že si to s niečím pletiem. Tento stav by to ale
vysvetľovalo.

Dňa 26. 1. 2016 o 14:01 Michal Hucik - ORDOZ napísal(a):