[SharpMZ] Chovani realneho FD radice u disket s "cizim" formatem

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Leden 26 14:19:05 CET 2016

Vasku, programek by se zrejme musel nejprve nachystat napr. do MRSu ...
Nicmene porad si myslim, ze by od autoru ROMky bylo podivne, kdyby po
precteni sektoru nezkontrolovali status, zda v nem neni chyba -
domnenka: v emulatoru ta chyba zrejme po precteni zmizi, ale na realnem
HW zustane.

PS: pokud si dnes tech cca 100m co mas z prace domu zkratis hodinovou
cestou pres Vsetin, tak ti klidne jeden FDC zapujcim ;) Jedine co si
musis nekde splasit je spravny FDC placaty kabel a konektor pro 5V
napajeni.

Michal