[SharpMZ] Chovani realneho FD radice u disket s "cizim" formatem

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Leden 26 14:10:28 CET 2016

Ja mam za to, ze ten uplne posledni radic o kterem mluvim namaloval
Vasek. Bylo to kratce po tom co jsme udelali ten memext do CPU slotu.

Vasek navrhnul 16b radic pro CF kartu a soucasti te desky byl i RAM
disk. Myslim, ze jsme se bavili o tom, ze by bylo fajn, kdyby se to
zarizeni veslo do spodniho slotu jako partner k Unikarte, pak to ale
nejak upadlo v zapomneni.

Netusim jak jsou na tom CF karty dnes, ale vsechny se kterymi jsem si
drive v minulosti hral umely pracovat nativne v 16 i 8 bitovem rezimu,
bez jakekoliv ztraty kapacity.

Michal