[SharpMZ] Chovani realneho FD radice u disket s "cizim" formatem

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Úterý Leden 26 09:04:13 CET 2016

VÄŤera jsem ho poslal Michalovi, ten to snad dnes prubne, pokud na to bude
mít čas. Večer ho zazipuju a pošlu i sem, když to pojede.

Chci pak pokračovat s rozšířením MRS filesystému Vlastíka Veselého, co mám
připravený ten sound tracker, bude používat právě tento formát disket.

Posles nejaky .dsk soubor at se to muze nahrat na disketu a odzkuset?

Radek