[SharpMZ] Chovani realneho FD radice u disket s "cizim" formatem

VELESOFT velesoft na seznam.cz
Pondělí Leden 25 16:26:28 CET 2016

Jo aha, tys myslel tohle reseni. To by melo CF kartu aktomaticky po
zasunuti resetovat, coz by bylo fajt. Jinak CF menit za chodu lze i
normalne, akorat se musi po vymene aktivovat reset pin manualne. I tak
ale tvrda vymena za chodu je u CF cunarna a jasne ze by bylo lepsi to
osetrit. Otazka je, jestli neni lepsi prejit rovnou na SD.

VELESOFT