[SharpMZ] Deska k MZVGA

bohumil.novacek na email.cz bohumil.novacek na email.cz
ter Leden 19 23:09:09 CET 2016

Michale, je to trošilinku jinak, i když máš pravdu a s Keilem to souvisí.

Přímá vazba na Keil (kompilátor RealView) tam není, ale bohužel gcc
doposavad nedokáže přeložit kód natolik rychlý, aby můj kód obsluhy sběrnice
psaný v C stíhal sběrnici v reálném čase obsluhovat. Byla by tu cesta
přepsat nejkritičtější část do assembleru nebo kód v C napsat tak, aby to
překladač donutilo k výrobě efektivnějšího kódu, pak by asi překladu v gcc
nic nebránilo. Zkoušel jsem další kritickou část a tou je vykreslování
obrazu separovat a vyřešit tak, aby to šlo přeložit v opensource (bylo to
EmBlocks) a podařilo se, i když oproti překladu z Keilu rychlost lehce
zaostávala, ale přeložit a spustit to šlo stejně, napsal jsem k tomu článek
zde: http://mcu.cz/comment-n3766.html(http://mcu.cz/comment-n3766.html)

Jinak zdrojáky k mé verzi unikarty jsou stále zde:
http://sourceforge.net/p/unicardmk3/code/HEAD/tree/
(http://sourceforge.net/p/unicardmk3/code/HEAD/tree/)

Nejnovější přeložený firmware zde:
http://sourceforge.net/projects/unicardmk3/files/DFU/Application/
(http://sourceforge.net/projects/unicardmk3/files/DFU/Application/)

Tak kdyby někdo chtěl překlad předělat pro opensource prostředí, pořád má
šanci :)
Bohouš