[SharpMZ] setkani Sharpistu - MZ-40K-Fest

Radek Suk suk na softex.cz
Neděle Leden 10 15:59:52 CET 2016

Ahojte kluci

Take i zde chci informovat ze par Shapistu se chce sejit na akci kterou
jsem nazval MZ-40K-Fest  a udelame ji v sobotu 6.2.2016 v hotelu
www.hotelzakovahora.cz. Rad bych zacal nekdy po obede, tak ve 14 az 15
hodin. Spolecne tam chceme sestavit stavebnici MZ-40K. Pak si s ni
pohrat. Nasledovat bude diskuse a volna zabava . Proste budeme chtit do
zaviracky pokecat o projektech ohledne Sharpa. Ve volne zabave chceme
probrat stav projektu pro Sharpa. Rada z nas ma rozpracovane ruzne
projekty a pripadne i nejake nove rozjet. Nekteri z nas tam budou spat,
jini pojedou v noci domu. Mame i specialni cenu pro ubytovani pro tuto
akci a to 500 Kc i se snidani.  Zatim je domluveno ze prijede Uunek,
Martin8bity, Mikes21 a Misticjoe. Mozna jeste dalsi dva lide. Kazdopadne
by bylo vhodne napsat mi email, ze planujete take prijet at vim kolik
mist mam rezervovat v restaraci. Kazdy je vitany. Nejake informace je
mozno vycist z http://www.oldcomp.cz/viewtopic.php?f=70&t=3483

Uz se tesim na setkani