[SharpMZ] pridana emulace QD

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Čtvrtek Únor 25 00:44:22 CET 2016

Michale tak mi to nedalo a udelal jsem tento test.

Nejdrive jsem zformatoval QD. Pak nahral dva soubory jako ty. Nasledne
jsem smazal v programu ten CALL @QDSVF. Pak jsem odzkousel ze podle ACC
pri 2 videl jen jeden soubor a pri 4 dva. Presne to co lze ocekavat. Pak
jsem toho vyuzival tak ze kdyz nasledujici soubor nesel zapsat tak jsem
ho zmensil. Takto jsem hledal velikost ktera uz jde zapsat. Abych
nemusel porad formatovat, tak kdyz se soubor zapsal tak jsem pres acc-4
a g1200 ho smazal. Zjistil jsem ze pri jednom pokusu slo zapsal 1a80h
ale pozdeji uz ne a jen 1a30h. Takze zde je mechanicky limit teto jedne
mechaniky.

orientacni velikosti dat na QD - jen muj matematicky model
2550    mezera
cca 6    FN
2550    mezera
64    info