[SharpMZ] pridana emulace QD

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Středa Únor 24 21:31:51 CET 2016

Ahoj Radku, a vy co mate QD:

muzete vyzkouset postup popsany na pripojenych screenshotech?

1. vyplnit pamet posloupnosti cisel

2. neformatovat QD a nahrat 2 soubory do 100% velikost QD formatu + 1
soubor nad tento limit (EXEC addr = 0x0000 !!!)

3. zapsat novy QD header

4. provest reset pocitace (kvuli vymazani obsahu RAM) a natahnout z QD
"FILE3"

5. po resetu se podivat na obsah pameti - muj obrazek odpovida tomu, ze
se na muj QD veslo presne 8 kB nad ramec QD formatu

Doufam, ze prilozene screenshoty prolezou mailmanem a ze v bodu 3 jsem
ucinil vse co je potreba - v mem emulatoru to alespon takhle proslo.

Michal