[SharpMZ] SD karty

Miloš milsa na atlas.sk
Středa Únor 24 18:10:22 CET 2016

Čím ste to tam testovali? Ja merám iba cez Crystal Disk Mark, ale neviem
aké relevantné sú jeho výsledky pre Unikartu.

Pokiaľ CDM, tak môžem potvrdiť, že Kingston a SanDisk je diametrálny
rozdiel, v prílohe.

Na druhej strane, pre potreby Unikarty mi výsledok CDM príde ešte
postačujúci aj pri Kingstone.

Miloš

Dňa 25. 1. 2016 o 20:25 Radek Suk napísal(a):