[SharpMZ] pridana emulace QD

Michal Medek Michal.Bruntal na seznam.cz
Úterý Únor 23 10:02:25 CET 2016

Ahoj,

limit je tehdy, kdyz cteci hlava najede na konec spiraly a prestane
zapisovat. Objevi se chyba Hardware error, osetreni v sw je hodne
nedokonale. Limit pri formatovani je nastaven na $EFFF bytu. O cteni se sw
pokousi dokud nenarazi na konec.

Moje pokusy vychazely z nasledujiciho scenare:

- naformatovat

- zapsat soubory cca 60kB

- zkontrolovat

- zapsat jeden soubor cca 8kB

- zkontrolovat ten posledni soubor

Vysledek: soubor se zapsal dobre a jde precist.

Zaver: Nejak si to preber a nejak to nastav u sebe ;-)

Mikes

---------- PĹŻvodnĂ­ zprĂĄva ----------