[SharpMZ] Sada desek pro QD

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Pondělí Únor 22 19:51:31 CET 2016

Ahoj,
tak jsem dnes objednal ty desky. Cena vychází cca 250Kč za jednu desku, tedy
500Kč za sadu. Povrchová úprava bude elektrolytické zlato.

Pro zajímavost, poptával jsem i české firmy, Semach se mi neozval, ale od
kolegy údajně kvalita hrozná a nedoporučuje. Gatema mi nacenila výrobu obou
desek na cca 10.000KÄŤ bez DPH.

Pokud bude něco nového, napíšu.

mám v plánu nechat vyrobit desky pro Quick disk MZ-1F11 a interface MZ-1E19
podle 3 roky starého návrhu Radka/Martina.

Má někdo další zájem ? Podle toho udělám poptávku bud v české firmě, nebo v
číně. Popřípadě pokud někdo má nevyužité tyto desky, odkoupím a nebudu dál
řešit.

DĂ­ky,