[SharpMZ] Zajimavost - chyba v JSS ROM

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Neděle Únor 21 17:45:55 CET 2016

Nenapada mne jak by se bez zdrojaku dalo zjistit misto na kterem se
nachazi hodnota, kterou pan Svehla puvodne korigoval vysledny XOR - ten
se vzdy se totiz musi rovnat 0xed.

Jediny zpusob jak to odhadnout je asi to, ze se binarne porovnaji
rozdily mezi jednotlivyma JSS ROM. Mista ve kterych budou rozdilne, pak
protahnout disassemblerem a ten nejvice nesmyslny (osamoceny) bajt bude
zrejme korekce toho xoru. To je asi celkem sci-fi neco takoveho hledat.

Ja jsem to prozatim v emulatoru vyresil tak, ze jsem CMT patch rozsiril
o jeden bajt ve kterem delam korekci tech hodnot z patche. Jednodussi by
zrejme bylo tu kontrolu na zacatku uplne preskocit.