[SharpMZ] Sada desek pro QD

Vaclav Peroutka vaclavpe na seznam.cz
Pátek Únor 5 12:33:54 CET 2016

Co vím, tak MZ1500 má dva PSG, to jsou možná ty cinche. switche jsou zjevně
vedle, na rozdíl od MZ800, který je má pod modulátorem.

Další rozdíl (když pomíjím barvu a QD) je 24KB VRAM, tedy jen tři roviny. A
nejsem si jistý, jestli MZ1500 má mód 640x200.

Existuje pár emulátorů MZ1500. Ale SW po internetu moc není, MZ1500 je opět
kompatibilnĂ­ s MZ700, ale hry pro MZ1500 tj. s grafikou a ne kurzorovou
nevím, jestli se u někoho najdou.

Vašek

"Ne to se neresilo. Ja osobne jsem to bral jako nahradni dily pro puvodni
cely QD kde by neco neslo. Prave ze chybela moznost toho dolniho plechu
tak to Michal Medek udelal. Myslim ze obecne lze udelat vse ale bylo by
to dosti prace.

Jinak se mi libi fotka
http://loncelot.c.blog.so-net.ne.jp/_images/blog/_48c/loncelot/DSC00531-f40
aa.JPG?c=a14
a docela by mne zajimalo co jsou ty konektory navic v domecku. V cem se
lisi MZ1500 oproti MZ800?

Radek