[SharpMZ] Sada desek pro QD

Radek Suk suk na softex.cz
Čtvrtek Únor 4 13:03:36 CET 2016

Vsechno se da sehnat. Obcas je na prodej pocitac i s QD za 4000-5000 Kc.
Treba ted v lednu kamarad koupil kompletni pocitac vcetne QD, medii,
dokumentace a dopravneho ze nejakych 4500 Kc. Kdyz bych jich uz nemel
tolik tak bych si to sam okamzite koupil.
Obcas se daji koupit originalni Sharp media ale jsou drazsi. Nebo se
daji koupit obecna media do syntezatoru. Ja jsem si takto koupil radu.
Kupovat to po kuse asi nema cenu ale je lepsi koupit nejakou krabici kde
jich je vice. Proste se musi delsi dobu sledovat aukce a pak proste
prihodit.

Stale plati co pise
http://www.8bity.cz/2012/replika-quick-disk-elektroniky-a-interface-pro-sharp-mz-800/
. Ted ty nahradni mechaniky nejsou na Ebay ale videl jsem je tam pred
mesicem.

Jinak ja si zase myslim ze QD je dobra vec a ma smysl ji mit. Ted treba
Michal Medek nechal udelat spodni krytku a tak kdo si koupil mechaniku,
ktera je pridelana misto CMT, tak si ji muze vyndat a dat na stul a
vypada to jako original. Proc si Zdenku myslis ze je to "zlo"? Popis to
trosku konkretneji. Osobne urcite jestli se bude delat nejaky "domecek"
tak si dokonce vyvedu dva QD a kdyz bude to umet ovladat sw tak nebude
problem to vyuzit. Kdo ma Unikartu, coz je urcite 50 lidi, tak muze QD
vyuzivat bez omezeni a nemusi mit ani strach z mechanickeho poskozeni.

Po technicke strance se mi QD libi, protoze pekne vyuziva Z80 SIO a na
frekvenci cca 100 KHz posila data na nosic. Cele je to na svoji dobu
skvele reseni. Je to ale tim padem hodne slozite.

Radek