[SharpMZ] zdrojovy text romky MZ800

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Únor 1 08:46:49 CET 2016

Ahoj Radku,

ja myslim, ze uplne nejlepsi by bylo vzit komentovany vypis a ten
protahnout napr. v Linuxu pres par filtru ve kterych by se jednak
odstranily znaky z prvnich sloupcu a nasledne by se nahradily nepovolene
znaky z navesti na neco srozumitelneho, co bezne kompilery sezerou. Pro
kompilaci v ASXXXX by bylo potreba jeste pred vsechny ciselne konstanty
nacpat prefix '#', nicmene napr. PASMO by to melo byt schopne
pochroustat i bez toho.

Co se tyka zalohy obsahu media, tak to by snad nemel byt az tak velky
problem. Premyslim jak velkou vyzvou by bylo spustit si z cp/m program,
ktery by zakazal interrupt z pio, pak by primapoval horni rom, pouzil QD
READ rutinu a az by bylo po vsem, tak by zase vse vratil do cp/m ... Je
dost mozne, ze by to zabralo o neco mene casu, nez vycucavani programu
ze stavajici ROM. Kazdopadne vycucnuty program ma tu nespornou vyhodu,
ze jej pak lze pouzit i na jakekoliv jine cp/m platforme. Ale je to
potreba? Mam pocit, ze QD je u pocitacu rozsiren jen u Sharpa, ne?

Michal