[SharpMZ] Emulace Quick Disku

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Sobota Prosinec 24 09:13:56 CET 2016

Ahoj chlapi,

nekde na netu jsem kdysi narazil na projekt, kde nekdo zkousel emulovat Quick Disk, mam pocit, ze to teda byl spis Famicom Disk System, ale to je jedno. Mel to celkem popsane, tusim, ze to delal na nejake ATmega nebo tak necem. To by mi vyhovovalo, protoze ATmega znam. Rikam si, ze bych zkusil neco podobneho a vyjit z cehokoli je o hodne lepsi nez vyjit od nuly. Netusite nebo nepamatujete si nekdo, kde to najit? Pro FDS existuji asi dva "profi" produkty (FDSStick, FDSEmu), co to delaji, k FDSEmu jsou i zdrojaci, ale jsou dost slozite a k procaku, ktery neznam, a ohnout to pro nase Sharpacke ucely asi nebude uplne sranda.

Koupil jsem nejake tituly pro MZ-1500 v Japonsku a chtel jsem je precist pres QDSCAN, ale je tam nekde bug. Nektere soubory to necte vubec, prestoze jsem si ve zdrojaku opravil preklad jmen na fakt jen znaky a navic vsechno nad 6000h je rozbite. Takze cokoli jste tim nacitali vetsiho je na prd :-( Budu muset juknout do zdrojaku, asi se to nekde tluce s VRAM nebo tak necim bych tipnul. Snad to orpavim, ale stejne proste standalone krabicka schopna emulovat QD a umejici pripojit origo QD na kopirovani by mi prisla genialni.

Krasne svatky

Martin