[SharpMZ] MZ-800 a SCART kabel

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Čtvrtek Prosinec 15 23:25:44 CET 2016

Kluci rada televizi zvladne vice nez by melo a tak to schema asi bude
fungovat. Na vyvod 8 by ale bylo lepsi dat +12 V aby se to prepnulo na
4:3. Take vetsi napeti nez cca 1,2 V uz neni podle normy a je to
prebuzene. Pocitejte ze v televizi je odpor 75 ohmu, toho se da pouzit k
vypoctu externich odporu.

Radek