[SharpMZ] MZ-800 a SCART kabel

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Čtvrtek Prosinec 15 22:29:40 CET 2016

Ahoj,

+5V na pin 8 prepne TV na 16:9 a +1.5V na pin 16 prepne TV na RGB. Mrkni treba tady https://en.wikipedia.org/wiki/SCART

Jinak, co externi MZVGA http://dzi.n.cz/8bit/mzvga/? Na Talskem mlyne jsem mel komplet sady soucastkek, vcetne krabicek a Bohous donesl desky, takze byly komplet sady k inovovane verzi s vetsim CPLD, co umi nastaveni parametru obrazu cist z SD karty. Kdybys chtel, jeste jednu mam.

Cauky

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Vaclav Peroutka
Sent: Thursday, December 15, 2016 3:12 PM
To: sharpmz na mail.ordoz.com
Subject: [SharpMZ] MZ-800 a SCART kabel

Ahoj,

máte někdo zkušenosti s převodníkem RGBI signálu na SCART ? Důvodem je, že Sharp, co mám v Jeseníkách, jsem schopen připojit pouze k televizi, žádné VGA.

Našel jsem info ve starém amaru plus překreslil obrázek viz příloha. Není mi jasných těch 5V na SCARTu, co přesně dělá.

Experimentoval jsem se SCARTem před dvěma týdny a na pin20 jsem přímo zapojil VIDEO výstup Sharpa. Na televizi se nic neobjevilo. Takže mne zajímá, jestli má někdo s tímto nebo podobným propojením nějaké zkušenosti.

DĂ­ky,