[SharpMZ] Fromjapan

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Úterý Srpen 30 18:23:13 CEST 2016

Ahoj,

tak ten žluťoučký MZ-2200 vyšel na 26700 JPY https://www.fromjapan.co.jp/member/order/info?iid=2704985, za manuály 9800 JPY http://page2.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/b215539794 a za MZ-1500 hezkých 6300 http://page10.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/m172402948. Akorát teď tak ještě jednou tolik dám za poštovný a bakšišné FromJapan.

Mimochodem, jak jste na tom se softem pro MZ-1500, když už ho tady má skoro každý?

HezkĂ˝ veÄŤer

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Vaclav Peroutka
Sent: Tuesday, August 30, 2016 2:13 PM
To: Počítače SHARP MZ a jejich emulátory <sharpmz na mail.ordoz.com>
Subject: Re: [SharpMZ] Fromjapan

Ahoj,

gratuluji k vízězství, za  kolik to nakonec bylo ? Ještě tam byla jedna hezká MZ2200, včera myslím za nějakých 21200Ye. Ale na kolik pak vylezla, jestli už aukce skončila a jestli ji dostal někdo z vás, to netuším.

Já po tomhle X1Turbo nejdu, dnes mi přišla X1C = CZ-801C, tak budu zkoumat, jak to připojit k monitoru a jak tam nahrát něco do systému, jelikož mám nějaké MZF soubory, ale žádnou kazetu.

Vašek

Tak MZ-2200 i manualy za nechutny peniz jsem koupil takze az prijdou, naskenuju a poskytnu pak dal.

Jinak mam v planu zkusit, krome toho MZ-1500, co tam ted je, jeste tohle http://page9.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/k225532765, tak kdybyste se o to nekdo chteli tahat, dejte vedet.

Dik

Martin