[SharpMZ] Fromjapan

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Úterý Srpen 30 15:21:31 CEST 2016

Jen takova drobnost, ktera okrajove souvisi se subjektem:

Minuly tyden mi prisel z FeddExu dopis, ze pri jsem jim "i pres
nekolikere vyzvy!" doposud nezaplatil fakturu za procleni toho Sharpa,
ktereho jsem koupil v polovine cervna. Odpovedel jsem mailem, ze jsem
jim to zaplatil jiz pred 2 mesici formou dobirky, nicmene doklad o
zaplaceni uz samozrejme nemam. V jejich trackingu uz ta moje zasilka
neexistuje. Takze jedine, cim mohu sve tvrzeni potvrdit je SMS, kterou
jsem od nich obdrzel den pred dorucenim.

Toz jen takove doporuceni - schovavejte si doklad o zaplaceni dobirky
radeji i nekolik mesicu :)