[SharpMZ] Jak nebo kam na pera a papíry do plotteru MZ-1P01 ?

Josef Puta josef.puta55 na gmail.com
Úterý Srpen 9 19:00:22 CEST 2016

Ano,
pera do ploteru Sharp prodava nejaky nemec cca za 700Kc. Jeho adrasa je k
dohledani napr. v Goolu. Jsou geometricky jako original, ale jsou vyrobena
vice z plastu. Mam je asi rok, mozna vice, ale zatim jsem je nepouzil, tak
nevim jak makaji.

Papir do ploteru neni problem. Maji ho v nekterych papirnictvich. Kdyz
byvala nouze nejvetsi, tak jsem narezal na danou sirku EKG papir a take to
tisklo.

S pozdravem
Josef Puta