[SharpMZ] fromjapan - zásilka přišla

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pondělí Srpen 8 09:40:58 CEST 2016

Vasku, to QD s hrou je original? Mozna to vubec nemusi byt urceno pro
MZ-1500 ...

Precteni suroveho obsahu QD by melo byt mozne, akorat nevim, zda to jde
udelat za pomoci rutin, ktere jsou obsazeny v ROM. Mozna by bylo lepsi k
tomuto ucelu napsat nejake vlastni - pokud to tedy uz nekdo neudelal.

Michal