[SharpMZ] MB Sharp na pitvání

Radek Suk suk na radeksuk.cz
Středa Duben 27 12:31:33 CEST 2016

Pavle napadlo mne ze by mozna slo zajistit aby jsi to predal SCJoe
sam.coupe na centrum.cz - bydli asi 8 km od tebe ve vedlejsi obci a on to
muze predat na setkani treba Mikes21 Michal.Bruntal na seznam.cz. Ten ma
zase blizko k Michalovi Hucikovi.

Jinak muj nazor ja tuto problematiku je:
Ohledne rozleptani GDG bylo pred nedavnem par emailu s www.sharpmz.org a
Martin8bity. Osobne si myslim ze je to financni nesmysl a i kdyz budou
fotky, tak stejne nejsme schopni to desifrovat. Cele je to ekonomicky
nerealne. Dobre tema u piva ale jinak sci-fi. Podivejte se kolik bylo
prace udelat ZX ULA a ted kolik je pri Z80 CPU.

Radek