[SharpMZ] MZ FPGA

Martin Lukasek martin.lukasek na artax.cz
Čtvrtek Duben 21 17:01:43 CEST 2016

To zní dobře. Dá se to z Tebe vydyndat nebo někde stáhnout? Docela rád bych na to kouknul, případně zkusil ohnout pro ZX Uno. Nexys 3 mám, otázka zní, jak s tím oscilátorem. Vyrobit ta frekvence nešla?

Martin

From: sharpmz-bounces na mail.ordoz.com [mailto:sharpmz-bounces na mail.ordoz.com] On Behalf Of Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Thursday, April 21, 2016 4:47 PM
To: sharpmz na mail.ordoz.com
Subject: Re: [SharpMZ] MZ FPGA

Ahoj,

ja jsem pred lety napsal komplet Sharpa ve VHDL pro desku Nexys2 a pak jsem to tusim portoval i na Nexys3 ... Mam pocit, ze jsem to i ukazoval na nejakem ByteFestu.... cca 4 roky zpatky?

Z pohledu dnesnich zkusenosti, ktere jsem ziskal pri ladeni emulatoru vim, ze jsem tam mel par veci spatne ... Kdybych to delal dnes, tak asi uz pouziju nejaky virtualizovany procesor, do ktereho bych nacpal svuj stavajici emu napsany v cecku.

Mel jsem v tom kodu i emulator FDC - prepsany z unikarty do VHDL stavoveho stroje. Ovsem FD image se musely nahravat do RAM ... Pouzil jsem naprgany oscilator s presnou frq Sharpa.

Michal