[SharpMZ] externi VRAM

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Neděle Září 27 01:49:32 CEST 2015

jj, chlapik z Danska uz mi dnes vecer plakal do mailu, ze se na tom GME
eshopu ani nestihnul zaregistrovat a najednou frnk! vsechny zelvy byly
pryc! :)

Zrejme jsme tedy temi dvemi Sharpisty byli Martin a ja :) Nicmene dival
jsem se na ebay a cosi se tam jeste sehnat da.
Nevim zda ma smysl az tak bazirovat na tom, zda se jedna o originalni
typy - mel bych mozna trochu obavu, aby pameti vyrobene ve starsi
technologii nebyly treba nachylnejsi k vyssi poruchovosti /
zapometlivosti...

Vasek mi jeste psal, ze by se snad mohly dat vydrancovat i z nejakych
starych PC XT zakladovek.

Michal