[SharpMZ] externi VRAM

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Sobota Září 26 18:09:12 CEST 2015

Zas tak zhave to asi nebude. Nakupni formular mi sice nepovoli vlozit do
kosiku vic jak 4ks, nicmene po tom co jsem nakoupil, tak to stale pise
dostupnost 4-5ks a do kosiku lze zase dat 4ks... vic jich ale snad ani
potrebovat nebudu.
I kdyz ve starem zaloznim Sharpu mi zrejme zacaly pameti nejak zapominat
- obcas se tam sam od sebe zmeni nejaky pixel.