[SharpMZ] Mam tuseni, ze letos na podzim porostou...

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pátek Září 18 15:49:53 CEST 2015

Ahoj Hynku,

binarku Linuxove verze jsem pro SF nekompiloval, predpokladam, ze
Linuxaci si vyrobi vlastni :)

Kompletni zdrojaky jsou na SF:

svn checkout svn://svn.code.sf.net/p/mz800emu/code/ mz800emu-code

Jako managera projektu jsem zvolil IDE Netbeans, ve kterem lze pohodlne
prepinat kompilacni volby, nicmene lze to samozrejme sestavit i bez nej:

make - kompiluje cross win32

make CONF=Release-Linux - kompiluje produkcni verzi pro Linux

Melo by stacit aby jsi mel u sebe GTK3 devel, SDL2 - devel (V beznych
linuxovych distribucich je mozna jen SDL1 devel. Verzi 2 je potreba
stahnout z webu.) a pkgconfig. Kdyz by jsi mel se sestavenim nejake
problemy, tak se ozvi.

V me Linux verzi, kterou provozuji ve virtualizovanem desktopu se
projevuje bug: sdl_audio si vyzada vytvoreni bufferu o takove velikosti,
ktera odpovida 20ms vzorku, nicmene system povoli jen polovicni buffer.
Proto tam mam bugfix, kterym zvysuju velikost bufferu na dvojnasobek a
doufam, ze to vyjde. Synchronizace vsak v Linuxu neprobiha uplne
nejpresneji a zvuk mi polupkava - jsem zvedavy jak se to bude chovat u tebe.

Michal