[SharpMZ] Mam tuseni, ze letos na podzim porostou...

zdeneka na seznam.cz zdeneka na seznam.cz
Pátek Září 18 10:50:44 CEST 2015

Jo Michale, jak si toho všimnou Japonci.... Pamatuju že před 15-ti rokama
(kurnik, to hrozně letí) když jsem pouštěl nové verze emulátoru, měl jsem
třeba denně 1000 nových přístupů na stránky právě z Japonska.

Z.

-----Původní zpráva-----
From: Michal Hucik - ORDOZ
Sent: Friday, September 18, 2015 10:22 AM
To: sharpmz na mail.ordoz.com
Subject: Re: [SharpMZ] Mam tuseni, ze letos na podzim porostou...

Tak snad bude ten kod alespon trochu srozumitelny i pro ostatni. Chtel
jsem se v poznamkach ve zdrojacich trochu rozpovidat o ruznych mene
znamych vlastnostech, ale obavam se, ze v mnoha pripadech bude muset
jako presna dokumentace poslouzit samotny zdrojak.

Dival jsem se rano do statistik stahovani a uz tam jsou 2 downloady z
japonska - tak jsem zvedavy za jak dlouho se najde nejaky aktivista,
kteremu bude vadit, ze soucasti projektu jsou i originalni ROM.

To Michal Medek: dik za report chyby - priznam se, ze v pocitaci snad
nemam ani jeden adresar, ci soubor s diakritikou, tak mne ani ve snu
nenapadlo to otestovat - opravim.

Mam povedomi jeste o nekolika drobnych chybach - vesmes souvisejicich s
GTK frontendem. Casem sepisu nejaky buglist.

BTW: Bohousi - ted jsem si vzpomnel, ze kdyz jsem neco u sebe ladil a
dival jsem se pri tom i na tvuj PC emulator, tak jsem zjistil, ze u tebe
odehraje Flappy tu svou odrhovacku cca o 3 sekundy rychleji, nez na
realnem Sharpu - zrejme chyba v CTC.

Michal