[SharpMZ] Snapshot emulatoru

Miloš milsa na atlas.sk
Pátek Říjen 30 21:56:27 CET 2015

Omylom som odoslal prázdny email.

Páni, hladaný príkaz je "DEFAULT CMT", bez dvojbodky na konci.

BASIC aplikuje ROM patch, takže tam budeš mať chybu. Môj emulátor, keď
som sa zabudol, omylom som cez patch dal nahrať BASICový program a išlo
to. Len musíš mať v HL adresu, kam to nahrať. Samozrejme pri hlavičke
nezabudnúť na 10f0h.

Miloš

Dňa 30. 10. 2015 o 21:45 Michal Hucik - ORDOZ napísal(a):