[SharpMZ] Snapshot emulatoru

Jiří Roleček rolda na seznam.cz
Pátek Říjen 30 19:23:06 CET 2015

Dobrý den,
zkusil jsem se po dlouhé době podívat na novinky okolo SHARPA, emulator
se zda byt bezva.
Postrehy - funguju na debian8, kde je v repos sdl ve verzi 2.0.2, takze
se musi pouzit zdrojovy kod ve verzi 2.0.3 a prelozit.
Take jsem pri kompilaci musel upravit v Makefile nejake cesty k
sdl2-config, uname a pod a take ve funkci
tools/copy_ui_resources-Release-Linux.sh jsem na zacatku musel zmenit
shell na bash, protoze jinak mi skript pri sestavování psal, že nezná
function: na radku 36, kde je definovana funkce checkReturnCode
takze po par drobnych upravach se podarilo emulator spustit, toto jsou
asi zalezitosti, ktere zvladnou vsichni, kteri kompiluji pod linuxem
vyresit sami

S cim si ale nevim rady - podarilo se mi spustit BASIC 800, ale do nej
se mi uz nepodarilo nahrat zadny mzf soubor z kazety.
Po prikazu LOAD "CMT:
se vypise CMT:Illegal filemode error
zkusil jsem zadat LOAD "necpo"
a dokola se vypisuje Found "" a po chvilce to skoci CMT:File not found error

Nevedel byste jak tam soubor dostat?
Dekuji Vam za radu

Jirka Roleček