[SharpMZ] Snapshot emulatoru

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Pátek Říjen 30 16:32:22 CET 2015

Tak jsem si ted zkusil nainstalovat debian stretch ve kterem je m.j.
gtk-3.18.2 ... Pri kompilaci tam jsou nejake warningy. Vidim, ze porad
nefunguji spravne ty pomocne shell scripty - s obojim se pokusim neco
udelat a poslu update do svn. Nicmene emulator i s debuggerem uplne
normalne bezi a chova se vicemene stejne jako v Centos7, kde mam gtk-3.8.8.

Zkusil jsem co se stane, kdyz odstranim adresar ui_resources, nicmene
ani potom se emulator nekontrolovane nezbori - je tam ted u kazdeho
objektu kontrola zda existuje jeho definice v .glade a pokud ne, tak
zobrazim chybove hlaseni s nabidkou ukoncit program bez ztraty kyticky.

Nicmene ten testovaci debian funguje divne v mem vmware Workstation - v
desktopu beznemu uzivateli nefunguje mys a proto jsem to musel testovat
jako root, coz by samozrejme mohlo ovlivnit cinnost programu.

Jakube pokud mas cas a chut, tak by bylo fajn to zkusit odkrokovat v
gdb. Pekne se to ladi v netbeans, kde si jen zvolis profil Debug-Linux a
pres CTRL + F5 spustis gdb server. Jakmile se to slozi, tak se netbeans
nastavi na prislusny radek programu. Jestli chces, tak se mi ozvi pres
skype, nebo pres icq a muzem se na to podivat.

Michal