[SharpMZ] Snapshot emulatoru

Michal Hucik - ORDOZ ordoz na ordoz.com
Čtvrtek Říjen 29 22:54:15 CET 2015

Ahoj Jakube,

priznam se, ze z toho backtrace toho moc vycist neumim :( Vidim, ze
pouzivas GTK 3.16.6 ... ja jsem u sebe mnohem nize: 3.8.8 - to by mohlo
byt misto na kterem se to zbori.
Tipuji, ze by to mohlo mit na svedomi to transparentni okno se
spinnerem, ktere zobrazuji nad debuggerem pokud jsou zakazany animovane
updaty - coz je implicitni nastaveni.

Zkus upravit soubor src/debugger/debugger.c
http://sourceforge.net/p/mz800emu/code/HEAD/tree/trunk/src/debugger/debugger.c#l78

Radek 78, z puvodniho:

elm = cfgmodule_register_new_element ( cmod, "animated_updates",
CFGENTYPE_KEYWORD, 0, udelej

elm = cfgmodule_register_new_element ( cmod, "animated_updates",
CFGENTYPE_KEYWORD, 1,

Tim implicitne opet povolis animace debuggeru. Dej vedet, zda to pomohlo.

Michal